2011/6/8 στέργιος προσινικλής <steriosprosinik...@gmail.com>:
> [...]

Αυτό που θέλουμε να καθορίσουμε είναι να επιλέξουμε μια προεπιλογή
(ένα default),
διότι σχεδόν όλοι οι χρήστες θα δουν την προεπιλογή μόνο.
Αναφέρομαι στο θέμα για το πολυτονικό, 1. περισπωμένη και 2.
υπογεγραμμένη/προσγεγραμμένη.

Πράγματι, υπάρχουν πολλές επιλογές. Τι κάνουμε;

Προτείνω να ακολουθήσουμε τις επιλογές που έχουν γίνει (είτε
αναγράφονται, είτε τις εξάγουμε εμείς )
στα βιβλίο Αρχαίων ελληνικών στην εκπαίδευση, και συγκεκριμένα από
http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/
Δεν έχω εντοπίσει τα βιβλία Λυκείο· πιστεύω ότι δεν υπάρχει
διαφοροποίηση στο στυλ των γραμματοσειρών.

Είναι εντάξει η επιλογή αυτή;
Θα ήθελες να απαντήσεις στις αναφορές σφαλμάτων με βάση τα παραπάνω;

Για τα άλλα ζητήματα (π.χ. ν, κτλ) δεν ξέρω να προτείνω κάτι, οπότε αν
δεν υπάρξει
κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση, το αφήνουμε ως έχει.

Σίμος