> [...]
> (ένα default),
> διότι σχεδόν όλοι οι χρήστες θα δουν την προεπιλογή μόνο.
> Αναφέρομαι στο θέμα για το πολυτονικό, 1. περισπωμένη και 2.
> υπογεγραμμένη/προσγεγραμμένη.
>
> Πράγματι, υπάρχουν πολλές επιλογές. Τι κάνουμε;
>
> Προτείνω να ακολουθήσουμε τις επιλογές που έχουν γίνει (είτε
> αναγράφονται, είτε τις εξάγουμε εμείς )
> στα βιβλίο Αρχαίων ελληνικών στην εκπαίδευση, και συγκεκριμένα από
> http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/
> Δεν έχω εντοπίσει τα βιβλία Λυκείο· πιστεύω ότι δεν υπάρχει
> διαφοροποίηση στο στυλ των γραμματοσειρών.

Αν κατάλαβα καλά, εννοείς να υποστηρίξουμε στο σφάλμα
https://bugs.launchpad.net/ubuntu-font-family/+bug/646069
ότι η τρέχουσα σχεδιαστική επιλογή για την περισπωμένη,
είναι προβληματική επειδή έρχεται σε αντίθεση με την γραμματοσειρά
που χρησιμοποιείται στα διδακτικά βιβλία;

Σε ότι αφορά την προσγεγραμμένη οι γραμματοσειρές της GFS,
χρησιμοποιούν το ίδιο σύμβολο με την υπογεγραμμένη (κάτω από το γράμμα).
Προτείνεις με βάση αυτό το γεγονός να υποβάλουμε νέα αναφορά σφάλματος;
Για την σημασία που μπορεί να έχει αυτή η επιλογή
είτε διδακτικά είτε από την άποψη της αποδοχής της από
ελληνόφωνους αναγνώστες ομολογώ την άγνοια μου...

Για τα άλλα ζητήματα (π.χ. ν, κτλ) δεν ξέρω να προτείνω κάτι, οπότε αν
> δεν υπάρξει
> κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση, το αφήνουμε ως έχει.

Από όλες τις επιλογές, αυτές που έγιναν για το χ και το γ,
με έκαναν να απορρίψω την ubuntu font σαν βασική γραμματοσειρά.
Χρειάζεται όμως μια κριτική από κάποιον με σχετική υποδομή...

Στέργιος