--- Στις Τρίτ., 28/06/11, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras <jema...@jemadux.eu>
έγραψε:

Από: Klearchos-Angelos Gkountras <jema...@jemadux.eu>
Θέμα: Re: USB tethering μεταξύ Ubuntu 9.10 και Android smartphone
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Τρίτη, 28 Ιούνιος 2011, 2:14

Στις 28/06/2011 12:42 πμ, ο/η Kostas Oikonomou έγραψε:
> [...]
> εγκαταστήσω το 11.04 (παίρνοντας απόφαση να μην χρησιμοποιώ τις θύρες usb),
> χωρίς επιτυχία. Όταν κατά την εγκατάσταση φτάνω στο σημείο που μου ζητά να
> ορίσω κωδικό πρόσβασης, τότε νεκρώνουν το
>  πληκτρολόγιο και το ποντίκι. Η εγκατάσταση μένει στη μέση και χρειάζεται να
>κάνω ένα hard reset. Έτσι αναγκαστικά, παραμένω στην έκδοση 9.10.
>
> Έχει κάποιος κάποια ιδέα-εμπειρία πως μπορώ να το κάνω σχετικά απλά, χωρίς να
> μπλέξω με προγραμματισμό που απαιτεί αρκετές γραμμές (και χάνομαι);
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.

 γνωρίζεις ποιες είναι οι απαιτήσεις του υπολογιστή σου ( μνημη ram CPU
και τα λοιπά )?
    έχεις δοκιμάσει να βάλεις  xubuntu 10.04 ή lubuntu ( έχουν ελαφρύ
περιβάλλον εργασίας  ) ?
έχεις δοκιμάσει να κάνεις ένα liveUSB με τον δημιουργό εκκίνησης δίσκου?

Αν έχεις κάνει rooted το κινητό σου , τοτε  μπορείς να δεις το
        *Wireless Tether for Root Users *. Μια εφαρμογή Google Code, μέσω της
οποίας κάνετε ό,τι με το EasyTether, αλλά ασύρματα, μέσω wifi ή
bluetooth. Δηλαδή, το κινητό λειτουργεί σαν modem, αλλά ο υπολογιστής
σας συνδέεται με αυτό, ασύρματα!

> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου
> -------------- next part --------------
> An HTML attachment was scrubbed...

Φιλικά
--
Klearchos-Angelos Gkountras
jema...@jemadux.eu
http://jemadux.eu

Y.Γ. άμα δεν έχεις κάνει rooted το κινητό σου ψάξε για το z4root

Αγαπητέ φίλε,

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα στοιχεία του υπολογιστή μου είναι:
επεξεργαστής Pentium 4 2.6GHz, 512Mb RAM 80GB σκληρό ως και 20GB σκληρό. Το
θέμα της αναβάθμισης το συζήτησα προ έτους περίπου (12/6/10) που προσπαθούσα να
κάνω την αναβάθμιση με τον τίτλο «Αποτυχία εγκατάστασης Ubuntu 10.04». Δυστυχώς
τότε δεν βρέθηκε λύση. Απλώς τώρα ξαναδοκίμασα μήπως μπορώ να χρησιμοποιήσω το
easy tether που ήθελε Ubuntu 10.04+. Στις δοκιμές τότε είχα δοκιμάσει και τα
γραφικά περιβάλλοντα που περιγράφεις.

Το Live USB δεν έχει νόημα για τον υπολογιστή αυτό δεδομένου ότι δεν μπουτάρει
από USB (είναι αρκετά παλιό μηχάνημα). Φυσικά ο υπολογιστής δεν έχει wifi άρα
δεν συζητάω για σύνδεση wifi.

Από ότι αντιλαμβάνομαι από τη συζήτηση, για να κάνω tethering στο κινητό μου
πρέπει να το κάνω rooted (είναι καινούργιος όρος για μένα, μιας και το
smartphone το έχω εδώ και κάτι μήνες 1/11).

Στο Android market δεν βρήκα το z4root. Το βρήκα σε κάποια άλλα sites με
ημερομηνία του 2010 και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να βάλω κάποιο πρόγραμμα
που πιθανό να έχει καταργηθεί. Πιθανό να ψάξω κάποιο άλλο πρόγραμμα.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου