Ευχαριστώ Fil K, με την απενεργοποίηση του Integration δουλεύει. Μια συμβουλή για τους φίλους που θέλουν να εγκαταστήσουν είτε στο VMware είτε στο VirtualBox: μην ενεργοποιήσετε το κουτάκι για την εγκατάσταση λογισμικού τρίτων (Fluendo MP3, FlashPlugin). Η εγκατάστασή τους προκαλεί κατάρρευση του προγράμματος εγκατάστασης. Υπάρχουν καταχωρημένα σφάλματα στο Launchpad.[1]

Έχω ανεβάσει τα στιγμιότυπα στο Flickr. Ολόκληρο το σετ:
http://www.flickr.com/photos/marios-zindilis/sets/72157629203902429/

Θα ανεβάσω και άλλα αν βρω κάτι ενδιαφέρον από πλευράς μεταφράσεων.