Κατά τη μετάφραση του 11.10 τα είχαμε μεταφράσει πάντως.
https://translations.launchpad.net/ubuntu-docs/oneiric/+pots/ubuntu-help/el/+translate?batch=10&show=all&search=lens

Η γνώμη είναι μιας και είναι νέος όρος και οτι αφού μεταφράστηκαν στο
προηγούμενο help, να μεταφραστούν και τώρα.Δε θα δημιουργήσει πρόβλημα
γιατί το μαθαίνουμε τώρα όρο χρήση...οπότε ας το μάθουμε στα ελληνικά.

Στις 11 Απριλίου 2012 5:44 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε: