A primeira parte habería que informar ao eguipo de gnome, para min debería
seren Reveal → Despregar, mais que o decida a xente de gnome.

A segunda ao equipo de mozilla/firefox, en launchpad non hai tradución do
FF, agás unhas pouquiñas liñas moi específicas.

A outra solución é envialo á lista de proxecto Trasno (cousa que vou facer
deseguido), xa que alí todo o mundo poderá lelo.

2013/12/14 Manuel X. Lemos <mxle...@gmail.com>

> Atopei un pequeno erro ao enviar ficheiros mediante Bluetooth desde o
> meu móbil ao computador. Ao recibilos ábrese unha xanela coma a seguinte:
>
> http://pix.toile-libre.org/upload/original/1387039402.png
>
> Como se pode ver aparecen dous botón "Abrir", o da esquerda abre a imaxe
> no visor de imaxes e o da dereita abre o cartafol onde se descargou a
> imaxe. Buscando co aplicativo lase de Fran lévame ao paquete
> gnome-user-share.
>

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/saucy/+source/gnome-user-share/+pots/gnome-user-share/gl/+translate?memo=50&start=50

> [...]

Membro de «The Document Foundation Projects»
http://www.documentfoundation.org/foundation/members
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org