punten bade tumaros. sim kuring pernah ngaos tulisan yen di jaman
Khalifah Abu Bakar..Khalifah teh pas diangkat pernah nyarios rek
memerangi orang orang Islam yang tidak mau membayar zakat....nu pasti
nu mayar zakat teh Muslim..nu jadi patarosan teh..kumaha hukum na mun
urang nganteupkeun nu salah.???sarupaning judi, abok jeung
sajabana..???keudah na mah pamarentah khan nu turun tangan teh...ari
urang2 kudu kumaha..???nganteupkeun wae???..ceuk Rosul mah diam teh
selemah lemahnya iman...tos teurang khan bali teh tempat naon..????
saur nu pernah ka bali mah bali teh tempat nu "sagala aya"...
maksad abdi teh...yang dilakukan Khalifah Abu Bakar dengan memerangi
orang yang tidak mau membayar zakat sami teu dengan yang dilakukan nu
ngabom bali meh minuman keras,dll nu aya dibali eureun...walaupun
sebenerna mah eta teh tugas pamarintah...
ngeunaan bom bunuh diri..kumaha tah nu di palestina...???kumaha duei
sareng Muhammad Thoha..mun teu leupat dangu mah..pas Bandung Lautan
Api teh nabrakeun maneh ka gudang senjata walanda..???teras mun teu
leupat mah di jaman Rosul oge pernah kajadian..aya Sahabat nu
ngalungkeun maneh ka benteng lawan meh bisa muka gerbang..sim kuring
pernah ngaos carita iyeu ti eramuslim oge...

inti na mah Nu dilakukan Khalifah Abu Bakar dengan memerangi Orang
Islam sendiri ngaruksak teu..???
Jaman Abu Bakar nuju perang teu..???
ayeuna bule2 nu datang ka bali ngaruksak teu..???

sok ah diskusi..abdi bade nyumput heula, bisi aya intel....hehehheheh

--- In urangsunda@yahoogroups.com, "Yudi Irmawan" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sakedik nambihan impo,
>
>  Bom Bunuh Diri (BBD) tos aya ti zamanna PD II ('kamikaze'-na urang
Jepang) nepi ka zamanna Tamil Elam di Srilanka (di dieu, seueur oge
nu dilakukeun ku istri). Urang oge tangtos apal keneh kasus bunuh
diri "Aung San Ri Kyu" di Jepang atanapi "David Koresh" di Oklahoma.
Janten "BBD" pami dikaitkeun sareng ideologi sanes "kreasi"
tur "monopoli" umat Islam. (Mangga aos di
http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_bomb).

>  Panginten 'lepatna' dulur ulrang saiman teh ku lantaran kirang
merhatoskeun dimana, iraha sareng kumaha carana (fikihna kitu?) JIHAD
ku cara perang (QITAL) sareng tangtos fikih muamallah.  Ieu aya
seratan perkawis kafir harbi vs dzimmi di
http://eramuslim.com/ks/us/5b/21942,1,v.html

>  Hukum dasar mergasa jalmi panginten ieu (QS5:32): "Oleh karena itu
Kami tetapkan (suatu hukum) bagi Bani Israil, bahwa:  barangsiapa
yang membunuh seorang  manusia, bukan karena orang itu  (membunuh)
orang  lain[411], atau bukan karena membuat kerusakan dimuka bumi,
maka seakan-akan dia telah membunuh  manusia seluruhnya[412]. Dan
barangsiapa yang  memelihara kehidupan seorang manusia, maka seolah-
olah dia telah  memelihara kehidupan manusia  semuanya. Dan
sesungguhnya telah datang kepada mereka rasul-rasul Kami dengan
(membawa) keterangan-keterangan yang jelas, kemudian banyak diantara
mereka  sesudah itu[413] sungguh-sungguh melampaui batas dalam
berbuat  kerusakan dimuka bumi."
>  (catetan: dina catetan ayat ieu disebatkeun yen hukum ieu teu
lumaku ka Bani Israel wungkul

>  Sedengkeun hukum dasar muamallah sareng non muslim panginten ieu:
Rasulullah SAW bersabda, "Siapa yang menzalimi seorang mu'ahid (ahlu
zimmah), atau mengurangi haknya, atau membebaninya di atas
kemampuannya, atau mengambil darinya sesuatu di luar haknya, maka aku
menjadi lawannya di hari kiamat." (HR Abu Daud).

>  Tah panginten sigana mah ti ayeuna urang kedah enya-enya nyaliksik
milarian elmu2 siga kieu sangkan dulur jeung kenalan urang teu
janten "Misno" tur urang teu janten korban BBD atawa jadi "indungna
Misno".

>  Baktos
>  Yudi
>
> --- In urangsunda@yahoogroups.com, "Tito Suryana" <[EMAIL PROTECTED]>

DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
http://us.click.yahoo.com/LeSULA/FpQLAA/E2hLAA/0EHolB/TM