enya sby ukur ngomong kieu perkara wasit nu diteunggeulan (dina koran
tempo): "saya tidak bisa memaksa pemerintah malaysia atawa polisi malaysia
minta maaf dalam hal seperti ini. tapi waktu terjadi bencana asap tahun
lalu, dengan jiwa besar saat itu saya minta maaf."

kadengena hengker pisan... na boga nagara jeung pamarentah teh
hengker-hengker teuing nya? ka malaysia wae teu wani!!

kang deny milih megawati? hehe....

--
~:ngadék sacékna, nilas saplasna:~
:.nu dipalar lain pamuji, panyepét nu dipénta!.:

Kirim email ke