Saya mah lain rek ngahina ka panganut Global Ikhwan cabang Bandung
atawa Malaysia pusatna...ieu mirip2 syiar aliran Zakya Makta di
Jakarta anu kungsi aya selebriti anu asup ....jelema jegud..dll.
Cenah ungal poe ti markasna mancarkaeu Energi Positip ka saluruh
dunya.  Sok ah areling ..atawa garelo sakalian...

Kirim email ke