Op 9 februari 2017 om 13:04 schreef Aleidus Aalderink <alei...@xs4all.nl>:

> Kees,
>
> Bedankt voor info. Als ik goed lees dan maakt het uit in welke richting je
> koppelt. Ik heb het namelijk horizontaal naar de werkbladen gekoppeld en
> dat zou andersom moeten zijn van de werkbladen naar het hoofdblad begrijp
> ik uit je antwoord. Daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn.

Ik denk dat we langs elkaar heen 'praten' maar hetzelfde bedoelen.
Je zoekt horizontaal vanuit het doel naar de bron. Dus van het verzamelblad
naar de werkbladen waar de brongegevens staan. Je moet dan wel een
gemeenschappelijk kenmerk van de werkbladen op het doelblad hebben staan
wat dan het criterium van de zoekfunctie is.

Groet, Kees