Hallo allen,

Als abonnee van een computerblad ontvang ik regelmatig via email artikelen die
ik voor eigen gebruik wil opslaan. Ik kopieer de tekst met de er in verwerkte
afbeeldingen vanuit Firefox in Writer.

In het verleden werden de afbeeldingen juist weergegeven, maar een tijd geleden
veranderde dat. De breedte van de afbeelding is correct, maar de hoogte is veel
te klein en die moet ik daarom steeds handmatig vergroten, wat veel werk is.

Wat ik mij afvraag is of dit iets is dat in LibreOffice te regelen valt of dat
dat door de verzender aangepast moet worden.

Hopelijk weet iemand van jullie hier een antwoord op.

Groeten,

Gerrit.