Van: Theo van Nunen <tvnu...@tele2.nl>
Verzonden: vrijdag 17 februari 2017 19:12
Aan: users@nl.libreoffice.org
Onderwerp: Re: [nl-users] Kleine afbeeldingern

Hallo Gerrit,

Als de afbeelding goed genoeg zou je ervoor kunnen kiezen om het knip
programma van Windows 10.
Maximaal je email -> vergroten kan met Ctrl+ en verkleinen met Ctrl-
origineel Ctrl0
Dit is de toets ctrl vast houden en dan klikken op +; -; of 0
Ga naar start type knip en je ziet het programma in de lijst staan.
Start dit programma, maak een selectie kopieer -> open writer en plak
vanuit het klembord in het document.
Je kunt binnen het knip programma ook nog wat markeren of omcirkelen.

succes Theo

Op 17-2-2017 om 18:55 schreef pieter kristensen:
> Heeft iemand een "link" van zo'n foto die niet goed gaat? Ik ben best
> nieuwsgierig...

and forums hosted by documentfoundation.org and libreoffice.org. Please respect
these ...

Netiquette - The Document Foundation
Wiki<http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette>
wiki.documentfoundation.org
Ground Rules. There are a few ground rules for participation in mailing lists