Dag Aleidus,
Een aantal dagen heb ik EekBoek geïnstalleerd en "uitgeprobeerd".
Het deed me denken aan de software van Unit4, die ook helemaal met
commando-regels werd aangestuurd.
--inkoop:YYMMDD:11662:12,96:telefoon:KPN
Je kon dus een groot aantal van die regels in een Kladblok zetten en dat
als batch verwerken.
Toen ik in de jaren 80 aan Defensie was verhuurd, zag ik de Betaalmeesters
van Defensie daar mee werken en was diep onder de indruk! Ook als ze met
--rv -dk -xp een Kostenoverzicht te voorschijn toverden...
Ik heb EekBoek snel verwijderd... Daar ben ik te oud voor!
Met groet,
Dick