On 19-02-17 17:47, kwi...@cloudmail.de wrote:
Rob,
Hoi Ad,

Als ik je goed begrijp, denk ik aan deze oplossing:
- de gekleurde balken zijn aanwezig op elk blad (van een brief, rapport, brochure, enzovoort), constant gegeven dus.
- de paginanummering is variabel, toch?

Waarom dan niet het briefpapier eerst printen (of door een drukkerij laten maken, is waarschijnlijk ook goedkoper en milieuvriendelijker) En als je bedrijf een brief of zo opstelt, druk je op dat voorgedrukte papier.
Overgrote deel van de documenten worden niet geprint., maar worden electronisch opgeslagen.
Dank voor de suggestie

/Rob
*Von:* Rob Westein <rwest...@planet.nl>
*Gesendet:* 19.02.2017 16:32
*An:* NL_LibreOffice_Users <users@nl.libreoffice.org>
*Betreff:* [nl-users] Writer Footer met achtergrond
Goedemiddag,

Ik ben op dit moment om voor het bedrijf waarvoor ik werk bezig om alle
Word Templates over te zetten naar LibreOffice.

Nu loop ik tegen een probleempje aan:
De huisstijl vereist dat de onderkant dat de footer twee gekleurde
balken laat zien. en op de bovenste balk komt dan evt tekst te staan of
pagina nummering.

Ik heb de twee balken in 1 PNG bestand gezet. En als ik deze importeer
(via invoegen; afbeelding) dan kan ik geen velden zoals paginanummering
zien. De velden kan ik wel toevoegen, maar ik zie de inhoud van de
velden niet.

De balken lopen over de hele breedte van een pagina. (21cm)

Wat doe ik verkeerd?

/Rob