Ik heb ervaring met de presenter console. Ik vind het ge-wel-dig. Het is echt wat je nodig hebt: je ziet precies die dingen die voor jou, als spreker, relevant zijn. Ik had ééń probleempje met de presenter console. Je kan hem namelijk onmogelijk zichtbaar maken als er niet een tweede monitor op je computer is aangesloten. En daarmee is het lastig om het andere mensen uit te leggen die hem gaan gebruiken. Die moeten op het moment zelf dan maar zien.

Maar nee, verder heb ik absoluut niks aan te merken op de presenter console. Er kan van alles mis zijn bij jou... Misschien is je installatie van LO niet helemaal fris meer (versies door elkaar of zo), misschien je LO te oud, of te jong. Misschien hebben ze de extensie per ongeluk niet gebundeld met de windows-versie die je gebruikt.
Je weet maar nooit.
Maar ik vind het een mooie tool. Ik hoop dat hij bij jou ook gaat werken.
Welke versie van LO gebruik je?