Hallo allen,,

Vanaf versie 4 van LO wordt aangegeven dat de extensie Presenter Console is
ingebouwd.
Ondanks dat een beamer is aangesloten komt bij mij onder Windows 10
Professional de Presenter Console niet in beeld.

In Extra > Opties > LibreOffice Impress > Algemeen staat de opdracht Presenter
Console laden aangevinkt.

De extensie zou ook separaat gedownload en geïnstalleerd kunnen worden, maar ik
kan de extensie nergens vinden.

Zijn er gebruikers die hiermee en hierover ervaringen hebben?

Met dank en vriendelijke groet,
Henk van der Burg

--
This email was Malware checked by OasisUTM system