Voor mij is Presenter geen probleem, omdat ik waarschijnlijk nooit meer een
presentatie zal hoeven geven.
Maar als ik de documentatie van Impress doorploeg komt er geen oplossing
boven hoe ik van mijn Asus 900, waar een Impress op staat, dat op een
beamer kan te zien krijgen. Ik concludeer: dat kan dus niet. Maar dat maakt
me geen blij mens! *Het moet kunnen* is mijn devies. Nu heb ik weer een
Project: hoe maakt Impress een Presentatie mogelijk!?
Inventarisatie van
1) Aangeboden mogelijkheden op de werkplek: beamer, (W)LAN, 230V
2) Meegebrachte hardware/software, IEE32, USB
Daar ga ik mee aan het werk!
Dick

Op 27 februari 2017 om 22:56 schreef pieter kristensen <
pieterkristen...@gmail.com>:

> Ik schreef ook al aan Henk dat je echt twee werkende monitoren moet
> hebben voor de presenter console.
>
> Jij werkt met Ubuntu hè Dick? Dan moet je eens kijken in de instellingen
> voor het beeldscherm als je de beamer in de laptop geprikt hebt. Zie
> deze screenshot van mij
> https://dl.dropboxusercontent.com/u/6429690/Schermafdruk%20v
> an%202017-02-27%2022-39-12.png
>
> Je moet de monitoren NIET "SPIEGELEN". Met spiegelen heb je dezelfde
> output op beide monitoren. Maar dan heb je er dus eigenlijk maar één en
> [...]

Ubuntu 14.04 + FireFox + LibreOffice + gMail + DropBox
https://sites.google.com/site/dickstomp/