Vreemd, Freek, je probleem met staand en liggend formaat (portret en
landschap).
Ik werk precies zo als Pieter aangeeft (en wat ik eerder al op deze lijst
had meegedeeld, zie de link van Dick).
Ik weet niet of ik je verder kan helpen, maar proberen zou altijd kunnen:
kun/wil je mij je bestand toesturen, zodat ik het hier eens kan proberen?
(of maak eventueel een testbestand aan van een aantal pagina's waar je
alleen 'blz 1 'blz 2' enz. op zet)
Mailen kan naar harry.harm...@gmail.com

Groet,
Harry Harmsen