Beste users,

Sinds kort krijg ik voortduren de melding dat ik mijn bewerkte document vanwege
een fout niet kan opslaan.

Hierdoor ben ik al een document van ongeveer 130 pagina’s kwijtgeraakt.
Gelukkig had ik nog een back-up die ik kon bijwerken. Veel werk aan gehad.

Vanmiddag heb ik versie LO 5.2.6.2 geïnstalleerd maar ook nu kreeg ik weer de
foutmelding.

Na even wachten en een nieuwe opslag opdracht deed LO het gelukkig wel anders
was ik weer een groot document kwijt geweest.

Maar al met al geeft het me toch wel enige zorg.

Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing?

Ik werk met windows 10

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Jan DeBruin