Hallo, ik heb een rekenblad waarin ik 12 bladen heb benoemd voor mijn
huishoudboekje, daarin wil ik bijvoorbeeld van de kolom voor reserveringen
aan het eind van de maand de som van die kolom meenemen naar het volgende
blad zodat aan het begin van de volgende maand het positie of negatieve
saldo boven aan de kolom komt. Welke opdracht is daarvoor nodig ik heb de
bladen genoemd b.v. het eerste blad heeft als naam 01-JAN  het tweede blad
02-FEB en zo verder.

Vrede en alle goeds, en vriendelijke groet, Kees,
[image: qrcode]
   eigen website   DG Feanwâlden

t::    0511 464816
m:   0653 906756
e:    k...@haremaker.nl
e:    cjhharema...@gmail.com
w.   www.haremaker.nl
Denk aan het milieu alvorens te printen / Before printing think of the
environment