Beste Wim,

(Ja, je mail was wel op de lijst beland..)

wim dukker wrote on 05-08-17 14:50:

> Ik heb LO 5.4 volgens de read.me geïnstalleerd, maar constateer dat LO
> 4.2 ook nog aanwezig is. Kan dit kwaad?

Nee. (Maar het is niet gebruikelijk dat de oude versie blijft staan)

> Verder zijn in Calc 5.4 de tabbladen rechthoekig en in LO 4.2 zijn deze
> met ronde hoeken mooier gevormd. Is de lay-out van de Calc tabbladen in
> LO 5.4 moduleerbaar?

Nee. Er zijn veel veranderingen gedaan aan de elementen in de
user-interface. Die rechthoekige tabjes zijn er één van.
Maar ik heb gemerkt dat het went ;)

vr. groet,
Cor
--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6