Van: "wim dukker" <wim.duk...@gmail.com>
Verzonden: ‎8-‎8-‎2017 11:14
Aan: "pieter kristensen" <pieterkristen...@gmail.com>
Onderwerp: Re: [nl-users] Kan LO 4.2 draaien naast LO5.4?

Pieter,

dank voor je snelle en duidelijke reactie.
Kan ik 4.2 gewoon via software beheer verwijderen zonder dat ik ook (delen) van
5.4 verwijder?

Vriendelijke groet,
Wim Dukker

Op 08-08-17 om 10:37 schreef pieter kristensen:

Dat van die rechthoekige tabbladen daar is voor zover ik weet niks aan te doen.
Ze zijn bezig met de user interface en zulke dingen gebeuren. Ik, als
computergebruiker, heb ook vaak zulke dingen gehad en ik weet door ervaring hoe
snel je niet meer beter weet. Het went allemaal.
Die twee versies naast elkaar kan ook geen kwaad.
Maar waarom zou je het doen?
Pieter