Beste Martin,

Ja dit kan eenvoudiger op verschillende manieren.

1) Indien in kolom L de datum is van aansluiting staat, kan met de formule =JAREN(L3;VANDAAG();1) het aantal jaren weergegeven worden.

2) IIndien in kolom L er alleen een jaartal staat, gebruik dan de formule =jaar(vandaag())-l3 in de cel.

Succes ermee.

Groet Frank