Op Sun, 3 Jan 2021 19:55:05 +0100
<h.vdb...@hccnet.nl> schreef:

> Beste Martin,
>
> Ook voor jullie de beste wensen voor het hopelijk nagenoeg
> Corona-vrije jaar
> 2021.
>
> Ik neem aan dat "=2022-L3" in een kolom staat. In dat geval selecteer
> je de kolom door op de kolomkop te klikken. De kolom wordt
> geselecteerd. Druk vervolgens op Ctrl+H (of selecteer Zoeken en
> vervangen in het menu Bewerken), waardoor het dialoogvenster Zoeken
> en vervangen wordt geopend. Typ in het vak Zoeken =2022- en
> vervolgens in het vak Vervangen =2023-. Klik vervolgens op Meerdere
> [...]

Bedankt.
Weer iets bijgeleerd. Ik wist niet dat je zoeken en vervangen kon
toepassen op formules.

de functie =jaar(nu()) werkt perfect alleen, tenzij ik een denkfout
maak, is de uitkomst foutief.
Ik verklaar me nader. Iemand die in 2020 lid werd en nog steeds lid is,
is volgens de formule 1 jaar lid. In mijn ogen moet dat 2 jaar zijn. De
persoon heeft tenslotte betaald voor het jaar 2021.

Is dit op te lossen?

Groeten,
Martin
--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021