Dear society of users!
Please forgive me the response in Polish language because of mistakes done
by
misunderstood person is probably such nationally.
'
Odpowiadając na Twoją ostatnią wiadomość która zawiera dwa znaki zapytania:
 na pierwsze odpowiedzi udzielił Ci co do całości Twojej korespondencji
Keith N. McKena informując, że Apache OpenOffice nie jest dostępne na
urządzeniach z systemem Android, przez co Twe komunikaty są błędnie
kierowane i powodują zamieszanie niepotrzebne nikomu z odbiorców emailowej
listy.
Twoja ignorancja może być odrobinę zniwelowana gdy uświadomisz sobie
fakt następujący: producentem oprogramowania Open Office na urządzenia z
systemem Android "AndrOpenOffice" jest Akikazu Yoshikawa
i to do niego powinnaś kierować swore idea w związku z produktem.
Co do właściwej dyrektywy (druga a zarazem podstawowa kwestia), to pomoc
została Ci udzielona w formie adresu e-mail support@andropenoffice.(com
albo . org) którego doprawdy nie pamiętam i jest mi z tego powodu
niewymownie przykro (z Twojego również).

I, ashamed and attended for any inconve.