Hej!
Har märkt att många på den här listan (inklusive mig själv) bara svarar till
inläggets avsändare, när det många gånger är bättre att svara till
users@sv.libreoffice.org
 så att alla får del av svaret. På det sättet får ju alla del av lösningen och
kan lära sig något. Det kanske varierar mellan olika mejltjänster, men när jag
trycker på "svara" i ett mejl från users@sv.libreoffice.org så svarar det "by
default" bara till personen som skickade mejlet. Jag måste välja "svara till
listan" för att det ska gå till alla. Vet inte om detta går att ändra så att
svara till users@sv.libreoffice.org blir första alternativet. Sen kan man ju
välja själv om man ibland bara vill svara till den enskilda avsändaren.
Lennart