Den mån 15 aug. 2022 kl 20:36 skrev Lasse Johansson <la...@smeserver.se>:

> Tack för ditt svar!
>
> Jo det kändes lite fel med engelska faktiskt.
>
> Frågan är ju vart man ska vända sig för att nå "ansvariga"?

När det gäller Zoomtext vet jag inte, det kanske framgår av deras webbplats?
När det gäller LibreOffice rapporterar man buggar på
https://bugs.documentfoundation.org/.
Tror man måste skaffa ett konto där först, om jag inte minns fel, men det
är snabbt gjort och gratis.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg