VAART-bericht van: Roel <[email protected]>

Dat schreef hij toch al; Belgie en Duitsland zijn er nog niet klaar voor. Dat Nederland gezien de puinhoop bij het SAB er ook nog niet klaar voor was, word niet vermeld.

mvg. uit Breda,

Roel Eerkes



Op 14-6-2010 18:14, Mieke Kuipers schreef:


Beste Pierre,
Heel ,heel erg bedankt om dit bekent te maken.En wat is de rede?Mag u dit ook vertellen?
Mieke Kuipers



* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan