VAART-bericht van: "Kees de Vette" <[email protected]>
VAART-bericht van: "Mieke Kuipers" <[email protected]>
Beste Pierre,
Heel ,heel erg bedankt om dit bekent te maken.En wat is de rede?Mag u dit
ook vertellen?
Mieke Kuipers
VAART-bericht van: "Pierre Verberght" <[email protected]>
Beste vrienden
We hebben het eindelijk op papier staan dat de Ecokaart en alles wat er
bij hoort niet op 1 Juli begint maar verschoven wordt naar 1 Januari 2011
Dit voor alle 6 de landan. Reden is Belgiƫ en Duitsland zijn er niet klaar
voor.
Dus het luik A is uitgesteld.
Groetjes uit Merksem
van Pierre Verberght
Mieke,
Pierre zei al, de andere landen zijn er niet klaar voor.
Het betekent dat wij weer het liefste jongetje uit de klas zijn,net als met
de rest van het SAV.
Maar weer een geluk,we houden 7,50 euro per kuub gasolie in ons zak tot
volgend jaar
* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L