VAART-bericht van: vaartforums <[email protected]>
Op 17-6-2010 11:54, Kingma Shiptrading schreef:
waar je op klikt.
hein
Hoi Hein,
Dus èh....... en je punt is?
Ik denk dat Hein net als ik vermoedde dat het mailtje over iemands
ernstig zieke vrouw niet voor het forum maar voor iemand in het
bijzonder bedoeld was.
Begrijpelijke vergissing en Reina ontzettend veel sterkte toegewenst.
Klik met de rechtermuistoets op het mailadresvan de afzender en kies
"mail opstellen aan" om een vaart-forumbericht aan de afzender te sturen
i.p.v aan het hele forum.
* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L