VAART-bericht van: "Kingma Shiptrading" <[email protected]>
VAART-bericht van: "Kees de Vette" <[email protected]> >> Hoi Hein, >> Dus èh....... en je punt is? >> ;-) Roelof > Zijn punt was dat er gisteren en vanmorgen een paar zeer persoonlijke > mailjes via het forum zijn gekomen > > Kees. Hoi Kees, Dat heb ik inmiddels begrepen en ik heb daar gisteren 'off-list' op gereageerd. Niettemin bedankt! Vriendelijke groet, Roelof * Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
