O tom, aký vplyv by "len na nekomerčné použitie" malo v praxi, hovorí text
https://meta.wikimedia.org/wiki/Free_knowledge_based_on_Creative_Commons_licenses/sk
(ktorý by sa teraz zišlo preložiť, máme dobrovoľníka?).

Text je dostupný aj ako pekne spracovaná brožúrka (v angličtine):
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Free_Knowledge_thanks_to_Creative_Commons_Licenses.pdf

Tiež by bolo vhodné preložiť
https://cs.wikipedia.org/wiki/Svoboda_panoramatu , pridať informácie o
stave na Slovensku a aktuálnom návrhu. Opäť, dobrovoľník?

S pozdravom

Dňa 18. júna 2015, 16:42, Michal Matúšov <ku...@i-espero.info> napísal(-a):

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)