(dold kopia till medlemmarna Grillo, Popperipop, Boivie)

Jag tycker det ser ut som diskussionen på Bybrunnen inte kommit fram
till något alternativ till Lund och en tidpunkt i början av november
förefaller väl vara den enda realistiska tidpunkten (efter tentaperioden
i oktober)

I början av nästa vecka tänkte jag i enlighet med senaste styrelsemötet
börja se över möjligheter och ställen att söka bidrag till detta
evenemang minst 30000 helst det dubbla) och jag undrar därför:

1.Kan vi spika Lund - november redan nu och finns det Lundfolk med som
ställer upp på det (I detta sked är det väl mest vilja och förmåga till
informationspridning som behövs, muskler blir väl en fråga när och om vi
fått klart med bidrag)

2.Borde vi skapa en egen maillista då för detta projekt, eller skall vi
använda Wikimedia Sverige listan eller  bara hålla kontakt  via
mailadresser?

Dessutom - kan vi indikera plats och datum redan i  nyhetsbrevet vi
skall skicka ut på söndag?

 Anders