Hej,

Jag tänkte bara flagga för en essä jag skrivit. Den har den lite tråkiga titeln
"Tio möjligen provocerande tankar om kvalitetsförbättring av svenskspråkiga
Wikipedia" (eller "10 tankar om kvalitet"). Den finns på
http://sv.wikipedia.org/wiki/Anv%C3%A4ndare:Hannibal/10_tankar_om_kvalitet.

Jag hoppas att den ska bli startskottet för vad som skulle kunna kallas "fas 2"
för Wikipedia. Ta gärna ett par minuter och läs essän. Med tanke på att det är
en wiki, bry dig inte om att den är en undersida till Användare:Hannibal utan
rätta gärna fakta, och framför allt, förbättra.

Med vänliga hälsningar,
Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige Tfn: 031 - 12 50
48Mobil: 070 - 207 80 05Epost: [EMAIL PROTECTED]