Neeej! Inte stänga av! Det blir ju som att leva i totalmörker :o

Om däremot den här texten (eller en liknande) hade legat på en blogg,
Newsmill, eller SVT Debatt hade jag länkat till den på Facebook och Twitter,
och sannolikt fått många att läsa den. Troligen hade de i sin tur länkat
vidare.

Kan det vara ett alternativ, att du Lars eller någon annan publicerar en
artikel någonstans? Det kanske är en början?

Vänligen,
Anna Toss

anna.t...@gmail.com
07350 222 69