Hej,

Kul att se att ni kommit igång.

En idé som jag vet att vi har diskuterat lite kort tidigare är
Rättviseförmedlingen. De har ett stort nätverk med folk som känner kompetent
normbrytande folk, framför allt kvinnor, men även andra. Om man börjar en
diskussion med dem kan de skicka ut en efterlysning till över 50.000 människor,
och det är gratis. Se instruktioner här:
http://rattviseformedlingen.se/anlita-oss

Däremot har jag inga personligen inga tips på individer att kontakta/fråga just
nu. Jag återkommer om det ändras.

Med vänliga hälsningar,

Lennart Guldbrandsson

070 - 207 80 05
http://www.elementx.se - arbete
http://www.mrchapel.wordpress.com - personlig blogg

Presentation
@aliasHannibal - på Twitter

"Tänk dig en värld där varje människa på den här planeten får fri tillgång till
världens samlade kunskap. Det är vårt mål."

Jimmy Wales