Ne zam šta da kažem... Jesam li ja nešto propustio? Koliko vidim
tamo iza mene idu samo dva komentara, i to jedan osobe koju Vikipedija
ni ne interesuje (Rada Uskokovic) i drugi Pokija Pedjića koji nije
slago ali je promašio projekat. To sa Radomirom Putnikom se desilo na
engleskoj viki. Vidjeti istoriju članka tamo na en: viki...

Osim toga i iz prethodnih komentara se može vidjeti, da mnogi ljudi
kada pričaju o Vikipediji, prije svega misle na englesku... Zorana
koja je postovala prije mene govori o nekim adminitratorima sa
engleske Viki. Dijaspora priča o holandskoj, Rade i art o bosanskoj,
jedino Slobodan iz Beča i Danko, kritikuju srpsku. Sa Dankom se u
jednom dijelu slažem, tj, imamo dosta članaka koji su lošeg
kvaliteta i to je fakat. Ali jasno je da on u stvari ne razumije šta
je Vikipedija. Slobodan iz Beča fura neki svoj antipravoslavlje stil i
očigedno je da nam takvi ni ne trebaju.

Jedino je Erazmo objektivno kometarisao (prvi komentator).

Slaven