Ne znam da li ste pažljvo čitali, radi se o konceptu "enciklopedije"
kao takve, i o "načinima na koje su nama danas potrebne informacije".
Vikipedija je u suštini obična baza podataka sa klasičnom
prezentacijom "tradicionalne enciklopedije". Kako bi iz nje danas
iščupao potrebne informacije, pregledaš članke (ili ideš po
kategorijama) i kopiraš i siječeš ono što ti treba, pa to kasnije
provjeravaš u primarnim i sekundarnim izvorima, itd. Puno posla, a
nama danas informacije trebaju brže i efikasnije povezane.

Takođe, imali smo prethodnu diskusiju o upotrebljivosti informacija
direktno sa Vikipedije, odnosno njihovoj pouzdanosti za neki ozbiljan
rad... Zaključak, (Mihajlo je  bio najradikalniji :)), je da su
uglavnom slabo upotrebljive za bilo koji akademski i stručni rad, bez
dodatnih provjeravanja po klasičnim knjigama... Budući da danas
uglavnom nemamo vremena da trošimo sate i dane po bibliotekama i
listamo knjige, problem se sam nameće...

Nove generacije koje su praktično rođene sa Internetom (u
informacionom društvu), interaktivnim zajednicma i mrežama raznih
vrsta, uče stvari na drugačiji način (interaktujući sa medijem)
nego što smo mi radili... Mnoge škole i univerziteti već kače audio
i video snimke predavanja na Internet, koji se mogu konsultovati na
zahtjev, postoje programi tutori koji interaktivno vode učenika i
studenta da savlada neki problem ili materiju, razne simulacije, itd...

Drugim riječima, mislim da će se "znanje" u budućnosti i dalje
filovati u baze podataka, ali da će biti neophodno dizajnirati nove
metodologije za interakciju sa, i eksploatisanje istog...

Slaven