Hej,

Miło mi Was poinformować, że dostępne jest nowe narzędzie do ładowania
plików do Commons autorstwa Yarla:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Pattypan

Narzędzie wykorzystuje arkusz kalkulacyjny i umożliwia wybór pól do opisu
ładowanych mediów z kilku szablonów - co pozwala dokładnie opisać pliki
według własnych potrzeb - co z kolei zapewnia, że słabo opisane pliki nie
będą leżeć niewykorzystane w Commons :-)

Szybka, minimalistyczna instrukcja obsługi po polsku (będzie jeszcze
rozbudowywana) -
https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:IEG/Batch_uploader_for_small_GLAM_projects/Manual/pl

Ta sama instrukcja po angielsku:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Pattypan/Simple_manual

Zachęcam gorąco do testów!
(Pattypan został stworzony z myślą o instytucjach GLAM, dla których opisy
ładowanych plików są bardzo istotne; myślę, że elastyczność narzędzia
sprawi, że wielu użytkowników również będzie z niego korzystać) :-)

Dajcie znać, czy się Wam podoba! Wszelkie komentarze i sugestie również
bardzo mile widziane :-)

Pozdrowienia,

Marta