Ten arkusz otwiera się też bez problemu w Libre czy Open Office - ale
faktycznie użycie zamkniętego, komercyjnego formatu arkusza paru osobom się
może nie spodobać - natomiast z drugiej strony w praktyce prawie wszystkie
GLAMy używają niestety MS Office i praca w excelu jest dla nich łatwiejsza..

Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/