Hej,

2 szybkie zaproszenia:

1. O tym już chyba informowałam na tej liście i wszędzie - ale przypominam
zwłaszcza wikipedystom z Warszawy, że jutro w gronie chętnych spotykamy się
w Muzeum Narodowym w Warszawie na mini (3h) maraton edytowania artykułów o
wybranych dziełach z listy "Europeana Art History"

Info 1: http://blog.wikimedia.pl/blog/2016/04/20/wiosna-ze-sztuka-europy/
Info 2:
http://blog.wikimedia.pl/blog/2016/05/06/muzeum-narodowe-w-warszawie-zaprasza-na-spotkanie-ze-sztuka-i-wikipedia/

Sala edukacyjna MNW, godz. 14.00-18.00

2. Muzeum Motoryzacji w Nieborowie - http://muzeum.stacjanieborow.pl/ -
zaprasza Wikimedian w sobotę 28 maja na oprowadzanie po ekspozycji i
fotografowanie zabytkowych pojazdów. Ci, którym uda się dotrzeć między
godz. 9 a 10, będą mieli Muzeum do wyłącznego fotograficzno-wikimediowego
użytku :-)

Zdjęcia udostępnimy w Commons, a najlepsze przekażemy Muzeum.
Być może (obiecać nie mogę) Muzeum uda się również przygotować dla nas
trochę materiałów o najciekawszych eksponatach.
Przy okazji możemy również odwiedzić i również uzupełnić braki
fotograficzne tuż obok - Muzeum Pałac w Nieborowie - oddział Muzeum
Narodowego w Warszawie.

Jeśli ktoś chciałby dołączyć, dajcie mi znać!

Marta