> Ma kakvi bre maideni! Nemoj da verujes ljudima koji ti to pricaju! Vec sam
> rekao da postoji tradicionalna buva svake godine da ce doci maideni!
> Pa na takvim odgadjajima bude 10 soma ljudi kad bude 8 soma koji ne znaju
ko
> je taj tip sto dzara jadni lp! Kad bi prosecan metalac posecivao svaki
metal
> koncert u gradu, iako ne zna ko su bendovi koji sviraju, bilo bi i na
metal
> koncertima/svirkama 10 soma i to za manje pare! Samo u metalu imas skotova
> [...]

Prvo! Ovo za Maidene - to stoji. E, sad, malo me iznerviralo, ovo za Mayhem.
Mislim, postoje narrow-minded black metalci, koji su stvarno istripovani
prichama o black metalu, kao jednoj ogromnoj zajednici, i svim tim prichama
o Darkthrone/Mayhem produkciji, i fazonima "...No fucking compromises!!"
(/me looks on Tsjuder)... Ali, postoji, i druga "svetla" strana black
metala, mislim na ideologiju koju ona donosi, na prvom mestu.
E, sad mozhda ovo i nema toliko veze, sa gornjom temom, i proizvodnjom piva
u Hamerfestu (??), ali...mislim...da je to...to...

Hvala!

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/rKxVKC/SOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM