Evo da ti ja razjasnim jednu pasivnu osobu ovde... Keva je sprzila modem (ne pitaj kako) i ja sada da bih proverila mail moram do grada pa u net kafe. Ja bi se rado ukljucila u neku raspravu ali kada proveravas mail svaki treci-cetvrti dan i nakupi ti de po 50-60 neprocitanih mailova nije bas lako pratiti bilo sta. Sem ako se neko dobrovoljno ne prijavljuje da mi popravi komp i usreci me.

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 8/22/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sve to stoji, al' nekada se niko od nas nije poznavao. Znash prilichan
> broj se i ukljuchivao u rasprave ma kol'ko imbecilne bile. Mislim meni
> ne smeta shto ima toliko pasivnih, samo mi nisu jasni that's all. A shto
> se tema tiche, jebi ga ako nekog neshto zanima ili hoce o nechemu da
> razgovara nije teshko poslati mail a kolichina aktuelnih nebuloza na
> koje mi troshimo internet minute mozhe samo da te ohrabri da poshaljesh
> neshto iole smisleno.

yup... a od tih 177 ima ih verovatno dosta koji su promenili mail, pa
se nisu unsub...