Pa dobro, ali te se nesto ne secam od ranije kada ti modem valjda nije bio
sprzen! Tako reci ti si aktivnija kad nemas modem nego kad imas!

----- Original Message -----
From: Dragana Novakovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Monday, August 22, 2005 18:30
Subject: Re: [YUmetal] 177 tuzhnih dusha

Evo da ti ja razjasnim jednu pasivnu osobu ovde... Keva je sprzila modem (ne
pitaj kako) i ja sada da bih proverila mail moram do grada pa u net kafe. Ja
bi se rado ukljucila u neku raspravu ali kada proveravas mail svaki
treci-cetvrti dan i nakupi ti de po 50-60 neprocitanih mailova nije bas lako
pratiti bilo sta. Sem ako se neko dobrovoljno ne prijavljuje da mi popravi
komp i usreci me.

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 8/22/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sve to stoji, al' nekada se niko od nas nije poznavao. Znash prilichan
> broj se i ukljuchivao u rasprave ma kol'ko imbecilne bile. Mislim meni
> ne smeta shto ima toliko pasivnih, samo mi nisu jasni that's all. A shto
> se tema tiche, jebi ga ako nekog neshto zanima ili hoce o nechemu da
> razgovara nije teshko poslati mail a kolichina aktuelnih nebuloza na
> koje mi troshimo internet minute mozhe samo da te ohrabri da poshaljesh
> neshto iole smisleno.

yup... a od tih 177 ima ih verovatno dosta koji su promenili mail, pa
se nisu unsub...

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *

http://mail.yahoo.com

Metal Rock

YAHOO! GROUPS LINKS

 Visit your group "YUmetal" on the web.

 would our lives be like without music, dance, and theater? Donate or volunteer
in the arts today at Network for Good</a>.</font>