Cool tema... Ne znam, sto se tice oblacenja, necu da prozivam, ali meni je to svakodnevno oblacenje u bilo kom stilu nekako malo glupavo i teenagerski... mislim smesno mi je kad vidim lika 25+ tako obucenog... a ponekad vec i od 20 na vise, ali ajde da ne namecem mnogo licni stav... Po meni u svakodnevnom zivotu trebas da budes distanciran i pomalo kao kameleon, naravno sa nekim svojijm stilom koji moze naginjati na ovu ili onu stranu... Jedna od razloga je i usrana sredina od koje mozes da najebes... Bilo koja extrema pa makar i ona najgora shabanska/srpsko-neukusno-fenserska/srpsko-retardirano-navijacka je na alertu... Tako da mi je logicno imati stil, ali ne preterano upadljiv u smislu dolazenja u centar paznje, a u posebnim prilikama se ludirati ili kako vec nazivate... Napominjem, extrema je ok, jer kao liberalan covek prihvatam sve, ali ovo govorim cisto zbgog usrane sredine gde se nalazimo... i naravno moj stav je da je jedna extrema zastupljena kod teenagera, a da ljudi koji su u 20im i 30im ako zele da budu extremni i/ili u centru paznje treba to da rade na drugaciji nacin od teenagera... Mislim ja ne znam da li mi je smesno ili tuzno kada vidim gothe u full on opremi na plazi ili onako u sred bela dana po suncu... A jos kad vidim 25+ gotha, onda tek...

I naravno za kraj:

SMRT KONZERVATIVIZMU, NACIONALIZMU I PATRIOTIZMU!!!

Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Npr. opshtenje sa kuccnim ljubimcima chasnih sestara?

Npr. : sta je pisao Kurir o Exit-u za Apocalypticu i Slayer.
Da su ovi iz Apocalyptice trazili misicu Srbije ili cega da joj rade sta
hoce dok je tu i da je Slayer trazio "pravu krv".

Evo, recimo to. Koliko je to pokvareno i sracunato ne protiv ta 2 benda
nego protiv metalaca. Gomila konzervativaca i retarda koji ni inace ne vole
metalce i slicne stvari sada ce misliti "Eto, sektasi" ili sta god.
Taj artikal je bio podilazenje najnizim osecanjima neinformisane ili
konzervativne mase. Podsticanje mrznje prema metalcima.

To smece od novina podpaljuje mrznju i na svim drugim frontovima
medjunacionalnu, medjurasnu, medjuversku...

I uopsteno, sta ljudi misle o metalcima...
Evo ja nisam nesto extreman sto se tice oblacenja, samo stalno nosim
crno, ponekad majicu Opeth-a i Katatonije ili Toola, ali ipak me pitaju,
ipak misle da mozda nesto nije u redu...
A znam da mnogi od vas oblace jos gore. Kako na vas gledaju ?

Muka mi je takvih iracionalnih strahova ljudi, strahova od stranaca i
nepoznatog, drugacijeg...

Njima su svi isti, skineri, nacisti, pankeri, reperi, metalci...
Sve su to nenormalni.
Mene stavljaju u isti kos sa skinerima.
A ovi iz "obraza" su patriote i zastitnici srBstva...
Jedina razlika izmedju obraza i skinera je znak. Vidjao sam skinere koji
sa jedne strane na ramenu imaju srpsku zastavu i ssss a sa druge kukasti
krst. U kom tripu oni zive? Zasto se ludaci uvek dobro razumeju medjusobno?
Zasto bi sad HDZ i SRS da su oboje na vlasti bili bolji partneri nego bilo
koji?

Eto i druge teme.
Zasto u Srbiji uspeva nacizam? Zasto toliko skinera? Zasto se oni super
slazu sa obrazom i ostalim desnicarima? Da li su srodni?
To su problemi mladih i to ozbiljni. Ljudi se biju na smrt, seku nozevima
u NS znam, u BG pretpostavljam. A Delije i Grobari?
To je problem blizi vama iz Bg.
Kakva je sad to podela? Cigani i Grobari...
Pa po kom osnovu cemo se jos deliti....
Evo ja sam iz Backe.... Da mrzim Srem i Banat ?
Da mrzim ljude iz Srbije?
Kad sam trazio stan u NS pitali su me odakle sam. Ja kazem iz Kanjize
iz Vojvodine a oni kazu "Onda moze!" A meni muka.
Ima toga u NS, malogradjansko, starogradsko lupanje.
A na vlasti SRS. Pa se idioti osili pa tuku madjare, pa onda idiot Kasa
sere po svetu da treba dovesti plave slemove u sever Vojvodine.
Ciklus ludila se nastavlja...

Pa imamo Ilica, pa imamo Boru Corbu koji nije napisao redovnu pesmu
jos od kad se otreznio. Ej, ovako muzicka tema, nisu li Bajaga i Corba
zesce palu u retard fazu u pozne godine...
"Zemlja mala od hevi metala!???" pa ja sam pravio bolje rime dok
jos nisam znao da pisem... ni da govorim...

- Vik

What would our lives be like without music, dance, and theater? Donate or volunteer in the arts today at Network for Good.