Stari Sloven wrote:
> Hm... Kada sam procitao tvoju poruku, mislio sam sto sta reci, ali Igor i
> Dragana su dosta rekli od onoga sto sam ja htio reci. Sto se tice pjesme,
> nisam je cuo, ali mogu reci da o Bajagi u posljednje vrijeme nemam dobro
> misljenje. Sto se tice Corbe, mogu samo reci, u posljednjih petnaest godina,
> tuga i zalost. Kada je u pitanju oblacenje, to sve zavisi od prilike u kojoj
> se nalazis. Odjeca je tu da ti u njoj bude komotno i da se fino osjecas.
> Takodje, oblacenje zavisi i od prilike u kojoj se nalazis. N.p.r ne mozes
> [...]

Eto, ja bih na primer pre ochekivao da ekstremni nacionalizam bolje
uspeva u RS jerbo je najvishe videla rata i zato shto Srbi tu moraju da
trpe druge vere/nacije/whatever u drzhavnim institucijama. A mozhda je
bash rat uticao na to da se ljudi opamete. Ko zna...

N.P. Moonspell - Ruin & Misery

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |