Pa ti izreklamiraj ovo malo cicama, predlozi kojoj drugarici da se pridruzi pa ce ona kad joj se svidi ( a hoce posto su momci fini, relativno emancipovani i imaju sta da kazu)  da predlozi nekoj svojoj drugarici a ova svojoj drugarici....... i eto cica kolk'o 'oces.

Vlada Milovanovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Alo sine, ja nikad nisam pominjao da zelim da muvam cure ovde preko jumetala, ili preko nekog chata i bilo cega vec drugog jer nisam pacenik, vec je trulo bez cura.

Ja mislim da ako se ne cuje dobar deo zenskih misljenja o nekim pitanjima koja se postavljaju ovde da je to trulo, i ja sam za to da se radi na povecanju kvantiteta cura koje bi ovde aktivno ucestvovale, a ne samo da su m aktivni.

Jer mora i dalje da vas prosvetlim, meni vise prija rasprava u musko zenskom drustvu a ne da citam mailove sa grupe samo od muskaraca.

Necu da se iskljucim sa jumetal grupe jer tu uvek mogu da saznam najnovija desavanja.

Ovo pokazuje kolko nam je sjebana zemlja imamo 10 000 000 ljudi, pa nek 10 000 slusa metal a slusa ih mnogo vise i da od toga nemoze da se nadje jos 15 cura da ukljuci komp i da se poveze na internet (ovo je ipak 21-vek a ne kameno doba). A gledajte samo hrvate: Idite na nekom pretrazivacu Yahoo, Google, Altavista, Ask, Taoma,... i ukucajte neku kljucnu rec na srpskom jeziku i sta biva prvih 20 strana koje vam izbaci su mahom hrvatski sajtovi, sto znaci da smo za internet retardirana nacija imajuci u vidu da hrvata ima oko 4.5 miliona, i plus imajuci u vidu da van matice zivi oko 3 miliona srba.
Hrvatima mogu samo da skinem kapu jer ljudi znaju sta oce.

I mala grupa pedera nije u bukvalnom nego u metaforicnom smislu.

Neka grupa malo proradi na uvodjenju zenskih osoba u spiku, to bi otvorilo dodatnu kreativnost i aktivnost grupe.
Ako neko misli da je mnogo bolje da ostane drustvo 99% muskaraca okej rispektujem.

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Vlada Milovanovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Alo sine, pa svako ima svoj razlog sto je pasivan.

Moj je razlog zato sto ovde je aktivno samo nekoliko cura, a da se dopisujem s 50 muskaraca jebem li ga?!

Nije mi tesko da se dopisujem, ali ovako izgledamo kao mala grupa pedera jeste da imamo slicne poglede na mnogo stvari, a da se i takodje razlikujemo po mnogo cemu...

Covek treba da napravi zivotne kompromise. Ja sam metalac do groba iako ponekad odem na neki splav (na kome pice seljacki narodnjaci, tehno i hip-hop robova) da upoznam neku curu, jer sam pod jedan guster koji je u punoj snazi i koga zanimaju provod i cure, a kad malo ostarim i predjem 30banke i kad formiram porodicno gnezno onda mogu da pocnem da ga klatim koliko je albuma izdao menson ili sl. dal cu da idem na gitarijadu, guchu, exit i sl.

Bez 33% cura koje bi ovde aktivno ucestvovale, meni je stvarno trulo

Pa dobro svakome njegovo, i 69eyes su nastali da bi muvali cice...
Meni je bas zabavno ovde, ljudi se raspravljaju, razmenjuju misljena a pritom se ne svadjaju i ne pizde jedni na druge, cujes razna misljenja o raznim stvarima i kazes svoje misljenje a pritom niko ne moze da ti upadne u rec ;-)
Mislim da ovo i nije bas mesto gde bi trebalo da trazis cice i nas par aktivnih cica smo ovde zbog razmene misljenja i intelektualnih dobara a ne zbog trazenja decka....
Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]

Imam ja jedan (ispravan) modem vishka ako ti treba. Trampim ga za bilo
shta vrlo povoljno, moze i za jednu picu i dvolitru piva :-)

Hvala ali sam ja popizdela, kupila nov modem, proucila uputstvo, deinstalirala stari i instalirala novi modem, zabranila kevi da prilazi kompu i sada radi :-)

Moram priznati da je prchkanje po kucistu zabavno...

Mada slatko od tebe sto si se ponudio :-)

Yahoo! for Good