On 9/17/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> te
> nista
>
> promasila si poentu
>
> Mozda...

The hell you did! Pricalo se konkretno o onim pajserkama sa T3. Da ne
greshim dushu, verovatno ih upoznaju sta je dodjavola to s cim se
slikaju, ali ne verujem da bi ijednoj od njih objasnio prednost nekog
ruznog Symbian / Win CE telefona nad nekim feature not-so-rich, ali
sljastecim fancy telefonom. E, to je bila poenta...

> , bila je relacija ti-techie u pitanju. On the
> other hand, dao bih se kladiti u svoju godisnju platu, kad bih je
> imao, da one ribe blage veze nemaju sta koj moj reklamiraju...
>
> Izgubio bi pola plate posto pola tih cica dobro zna sta reklamira a pola su
> glupace kojima je bitno da im sise budu na naslovici..

Sad, zavisi od formulacije, ali u ovoj trenutnoj mislim da bih dobio
opkladu. Da li se slikaju da bi se pojavile sa <imenuj uredjaj> ili na
naslovnici? Mislim ovo drugo. Dodjavola, da mene neko, ne-dali-bogovi,
hoce da turi na naslovnicu nekog hi-tec magazina, i da me plati za to,
mislis da bi me bilo briga sa chim se slikam? Do izvesne mere, mozda,
ali to samo zbog interesovanja.

>  Ista
> opklada vazi i na to da su bar 80% manekenki glupe i prepotentne
> kucke...
>

> Da li ja zvucim kao glupa prepotentna kucka? Delimicno si upravu ali takvi

A, ti si manekenka? Ima ovde nekih kojima bi to mnogo znacilo :-)

> kreteni su uglavnom wannabe manekenke koje su se slikale za cool girl pa
> misle da su uvatile boga za muda a ustvari su frustrirane jer nisu Naomi...
> Devojke koje su uspesne u tome obicno (mada ne uvek) su skroz ok i totalno
> normalne i posto nisu opsednute svojim izgledom (jer vecina nas, ukljucujuci
> i mene, izgleda potpuno prosecno, samo smo fotogenicne a posle photoshop
> obavi svoje pa se i ne brinemo mnogo oko toga kako izgledamo) imamo vremena
> malo i da mislimo pa se ne moze bas reci da smo glupe.

Well, imao sam tu nesrecu da upoznam neke lowlife manekenke, i SVE su
bile glupe. Da sam vodjen samo tim iskustvom, rekao bih 100%, ali sam
eto ostavio tih 20% lufta. Uz malo srece, mozes da uletis u tih 20%,
pa ne vidim zasto bi se osetila prozvanom? P.S. Naomi je gabor
neopevani...

> Tvoj stav je totalna predrasuda, to sto je devojka lepa ili uspesna ne mora
> da znaci (i u veeelikoj vecini slucajeva ne znaci) da je glupa, prepotentna,
> kucka ili sve to zajedno. Ne kazem da ih nema takvih ima ih dosta ali ih
> isto tako ima dosta medju ruznim i neuspesnim devojkama.
>
> Zasto ljudi kada vide lepu devojku odmah pomisle "Mora da je glupa i
> sponzorusa pride, sigurno je teska prepotentna kucka!"

Manekenka i "lepa devojka" su 2 razlicite kategorije, jer nije svaka
lepa devojka manekenka, a bogami ni obrnuto. Tvrdnje koje se odnose na
jednu kategoriju ne moraju uopste da se odnose na drugu.

E, sad ako bi da filozofiram, fact of life je da su devojke koje to
mogu spremne da (zlo)upotrebe svoj izgled ako ce im to doneti neku
vrstu koristi na bilo kom planu, sto je u manjoj meri primenljivo kod
muske populacije, mada ima toga (ficfirici koji misle da su glavni
frajeri nakon 5 termina u teretani, npr)... No kod muskaraca se
zloupotrebljavaju druge stvari, kao sto je posedovanje sljastece
hi-tec naprave (ne neophodno i kvalitetne), posedovanje naprednog
prevoznog sredstva (mada u slucaju Golfa 2,3,4,5 i vespica nikad necu
ukapirati tu logiku...) itd i tsl. Zakljucak - ljudi su gomila
pokvarenjaka koji su spremni sve da iskoriste da bi postigli cilj, ili
su whimps koji nemaju muda da to urade, a zeleli bi. No sad ja mashim
poentu, ali u svakom slucaju, ne dirajte mi moje predrasude, bas mi
lepo stoje!