Dragana nam je izgleda donijela osvjezenje na listu.
----- Original Message -----
From: Dachaz
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Saturday, September 17, 2005 7:46 PM
Subject: Re: [YUmetal] 177 tuzhnih dusha

> i da odkud ti znash kako ja izgledam?....i chini mi se da si se ti malo
> "digao" iz groba dolaskom Dragane...
> p.s.Dragana nishta tebi upuceno nemam nishta protiv tebe ti si gotivna.

Pa RO je nash pedofil stari >:)
No, ako se ne varam bole ga kurac sad za to... a od kako je doshla Dragana
pochele su neke diskusijice  (dodushe, Vladi treba podjednako zahvaliti za
inicijativu >:)

...jeb'o kevinu supu, kuvashe je josh pre 4 sata a i dalje se njen iskonski
miris osecca u mome kraljevstvu...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Cleveland: Oh Quagmire, you are what the Spanish call, "Il Terrible"

__________ NOD32 1.1219 (20050916) Informacija __________

Ova je poruka provjerena NOD32 antivirusnim sistemom.
http://www.nod32.com.hr