Kome treba vezbe meni ili Dadi? Najverovatnije meni. Sad sam se presaltao na pracenje trzista mobilnih telefona. Ali Australija je malo trziste od svega 25 miliona ljudi kojima su primanja mnogo bednija negoli u SAD ili EU ili Japanu, ali su jaca u odnosu na nasa.

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Poenta ove price je
> 1) Ja Vlada imam puno para sa kojima ne znam sta cu pa kupujem patike
> 2) Ja Vlada imam puno para i volim patike i moze mi se da ih kupujem u
> neogranicenim kolicinama
> 3) Ja Vlada volim patike i zelim da vi znate sve modele koje posedujem
> jer su to moji kucni ljubimci i moje bebice
> 4) Ja Vlada ne menjam carape bas cesto
> 5) Moj komsija ima ludo kuce

Trenutno opshteprisutni kolegijum je doshao do zakljuchka da brzo uchish (ali ti, svakako, treba josh vezhbe).

BTW, Vlado, da li bi mogao ukratko da mi ispishesh istorijat i stock quote Globe patika na australijskom trzhishtu u proteklih 17 meseci; zajedno sa uporednim grafikonom u odnosu na prodaju K-Swis patika i kineskim udelom u prodaji WinK (made in buvljak) patika?

NP: May Result :: Gorgeous Symphonies of Evil

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Auctioner: Our first item is a pair of panties confiscated from a prostitute.
Glen Quagmire: Fifty bucks.
Auctioner: She had nine STDs.
Glen Quagmire: Forty-five bucks.
Auctioner: And when we caught her she wet herself.
Glen Quagmire: Fifty bucks.